Styremøte; 28.03.2017

UTSKRIFT AV MØTEBOK

STYREMØTE i Levanger historielag tysdag 28. mars 2017 klokka 18.00  på biblioteket, Levanger. Møtet var flytta fram frå første tysdag i april av praktiske grunnar. Forfall: Hilde Løvås og Hans Hallan. Underskrivne møtte. Det var to nye styremedlemmar etter årsmøtet, så møtet starta med ein presentasjonsrunde. Som i 2016, er styret utan leiar, slik at arbeidsutvalet, nestleiar, sekretær og kasserar, blir leiargruppe i 2017 og.

SAKER

1. Konstituering. Nestleiar: Hågen Ven, attvald. Kasserar: Øystein Haugan, attvald. Sekretær: Åshild Bjørgum Øwre, attvald.

2. HALVÅRSMØTE I NORD-TRØNDELAG HISTORIELAG Vi er bedne om, og har sagt «ja» til, å stå som arrangør av halvårsmøtet, og ein har hatt planleggingsmøte saman med leiar i Nord-Trøndelag historielag, Magnus Fiskvik.  Velkomst.  Levanger historielag, ca 1 t. Framlegg til emne: MIDDAG: Sodd.  Detaljar når vi har snakka med folk om deltaking/hjelp.
    Våre medlemmar blir inviterte gjennom medlemsbladet.
    EKSKURSJON: Levanger sjukehus.
    Krigshistorie. Randi snakkar med Arne Langås.
    Nord-Trøndelag historielag v/Magnus Fiskvik, ¾ time.
    TIDSPUNKT: Laurdag 22. april-17, kl. 10.00. STAD: Brusve.
    PROGRAM: (Kaffe ved frammøte frå kl. ½-10 (9.30)

3. MELDINGSBLADET.
    Innbetalingsblankett blir sendt ut med bladet.
    Det blir dugnad med pakkinga (Egil, Anton, Øystein, Hågen).
    Orientering om bladet m.v.

4. NYTT BOKLAGER. Neste møte.

5. ARRANGEMENT 12. mai.
    Orientering v/Gaute. Tanken var å få informasjon til grunneigarar og metallsøkerar om reglar når det gjeld metallsøking av arkeolog/samlingsansvarleg ved NTNU, Birgit Maixner. Aktuelle datoar der ho kan stille er 28/4 og 12/5.
    (Samr.)
    VEDTAK: Vi prøver 28. april Gaute arbeider vidare med saka.

6. SKRIFTSTYRE
    (Samr.)  Randi informerer frå styret.
    1. 6 a- og b MELDINGSBLADET og TUR-og ARRANGEMENTSKOMITE  Blir tatt opp på neste møte.
    2. VEDTAK: Skriftstyret frå 2016 blir oppnemnd på nytt for 2017.

Aa. Bjørgum Øwre (s.), ref., Egil Moen (s.), Anton Skei (s.), Gaute U.  Haugan (s.), Randi Berget (s.), Hågen Ven (s.).